reklama

Ja, ako spomienka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som ukojený blázon

brázdiaci v splne

deravého mesiaca,

spomienka duše,

ktorej meno nezná nik.

Som len tieň

pod lampou tmavej ulice,

odraz kaluže

v kaluži sĺz,

až priveľmi slaných.

Nespomínam si na sny,

túžby nepoznám,

cti nehľadám.

Uniknem ti

Nespoznáš ma,

ani v tej kaluži.

Snáď len zavaniem,

ako chladný vánok

a dám ti zbohom

skrze miznúce zimomriavky...

Dominika Bicková

Dominika Bicková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

len s detskými očami ženylen s úsmevom rán v klobúčku prianí s ranným modlenímto som ja Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu